Data publikacji: 2020-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RYNEK CHEMII BUDOWLANEJ SŁABNIE WSKUTEK PANDEMIIKategoria: BIZNES, HandelFirma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiał�
?Domowy?, ?tradycyjny?, ?naturalny? ? to wyrazy, które coraz częściej pojawiają się na opakowaniach produktów żywnościowych. Niestety zazwyczaj nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością. Podczas robienia zakupów ? nie t
Data publikacji: 2020-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelEtykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywcz
Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kropla Délice – nowa woda na restauracyjnych stołachKategoria: BIZNES, HandelZ początkiem maja oferta restauracji, kawiarni i hoteli wzbogaciła się o Kroplę
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Namaste India! Weekend w indyjskim stylu w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy weekend, 28-29 września, w Centrum Handlowym Plac Unii odbędzie si
Informacja prasowaWarszawa, 07.06.2021 r.Maj pod znakiem dobrych nastrojów w małych i średnich sklepach. Wskaźniki NHT na wysokich poziomachBadanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoMajowe badania Nastroju Handl
Data publikacji: 2019-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska premiera wyjątkowej szkockiej whisky inwestycyjnejKategoria: BIZNES, HandelMiłośnicy whisky na całym świecie doskonale wiedzą, że najlepsza whisky to t
Opakowania produktów spożywczych pełnią bardzo wiele funkcji ? gwarantują utrzymanie wysokiej jakości produktu, zabezpieczają go przed zepsuciem, utrzymują smak, a ich dobrze dobrana wielkość sprawia, że nie marnujemy jedzen
Data publikacji: 2019-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coccodrillo wprowadził się do Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelCoccodrillo – znana marka z ubrankami dla niemowląt i dzieci uzupełniła ofertę Portu Łó
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka