Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep pełen doświadczeń magnesem na klientówKategoria: BIZNES, HandelW czasach odpływu sprzedaży do kanałów online sklepy stacjonarne starają wyróżnić si
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM.pl nominowany do jednej z najważniejszych nagród polskiej branży e-commerceKategoria: BIZNES, HandelE-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kupujemy w sieci?Kategoria: BIZNES, HandelZakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnym
Według najnowszego raportu DTZ ? Property Times Logistics & Industrial Poland ? na koniec 2014 roku całkowita podaż nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce wzrosła do blisko 8,8 miliona m kw. Wciąż bardzo aktywni byli za
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drogeria Super-Pharm w Galerii Młociny już otwartaKategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. sieć Super-Pharm uruchomiła kolejny punkt w Galerii Młociny. Koncepcja sk
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: C.H. Robinson rozwija współpracę z TescoKategoria: BIZNES, HandelC.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresini
Data publikacji: 2019-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomaty – innowacyjna usługa click&collect w BricomarchéKategoria: BIZNES, HandelOd lutego klienci 5 supermarketów budowlanych Bricomarché zlokalizowany
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format