Data publikacji: 2019-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Solna z piekarnią Grochola Prawdziwy ChlebKategoria: BIZNES, HandelGaleria Solna w Inowrocławiu poszerzyła swoją ofertę gastronomiczną o nowego najemc�
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2016-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody prawdziwe podbijają TrójmiastoKategoria: BIZNES, HandelMimo zbliżającej się wielkimi krokami zimy, trójmiejska Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarz
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2019-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Food marketing- jak zachwycić klientów nowo wprowadzonym produktem?Kategoria: BIZNES, HandelFood marketing to termin, którym interesuje się coraz większa liczba
Data publikacji: 2016-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź udostępnia najemcom beaconyKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technolog
Warszawa, 19 lutego 2015 r. ? Polski oddział firmy MasterCard ogłasza dwuletni Program Rozwoju Handlu Elektronicznego. W 2015 roku firma przeznaczy 4 mln zł na wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw z polskiej branży e-com
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik startuje w BolesławcuKategoria: BIZNES, HandelJuż 8 października Komputronik otworzy kolejny salon. Do listy miast, gdzie można skorzystać z bogatej
Data publikacji: 2017-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięzców Loterii Leyland Trade!Kategoria: BIZNES, Handel8 tygodni, od 26.06. do 21.08.2017 r., trwała promocja konsumencka marki Leyland Trade. Znamy już
W sumie 70 hipermarketów i supermarketów należących do sieci Carrefour, weźmie udział w tegorocznej edycji programu ?Podziel się Posiłkiem?. Akcja, której celem jest walka z niedożywieniem wśród dzieci, zostanie zorganizowa