Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z dobrym wynikiem za ubiegły rokKategoria: BIZNES, HandelNowe zagraniczne i rodzime marki, blisko 2 000 mkw. wynajętej powierzchni, ponad 10 milionów
Warszawa, 30 kwietnia 2014 r. ? W kwietniu wartość Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK spadła w stosunku do poprzedniego miesiąca o 3,7 punktu. Obecnie wynosi ona minus 22 punkty.Biorąc pod uwagę poszczególne wskaźniki wcho
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmyKategoria: BIZNES, HandelCzystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowa
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drogeria Super-Pharm w Galerii Młociny już otwartaKategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. sieć Super-Pharm uruchomiła kolejny punkt w Galerii Młociny. Koncepcja sk
Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am
Data publikacji: 2018-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z myślą o najmłodszychKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź z myślą o najmłodszychW Porcie Łódź został uruchomiony nowy plac zabaw dla dziec
Data publikacji: 2017-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stoisko eSmoking World w Quick Park MysłowiceKategoria: BIZNES, HandelWolnostojące stoisko handlowe z ofertą e-papierosów zostanie otwarte w Quick Park Mysłowic
Data publikacji: 2014-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i PawełKategoria: BIZNES, HandelSIXPayment Services, wiodący europejski agent rozliczenio
Data publikacji: 2019-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park podsumowuje rokKategoria: BIZNES, HandelTo był bardzo udany rok. W 2018 r. w Magnolia Park otworzyło się ponad 30 salonów i stoisk. Do grona najemc
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi