Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gigantyczny potencjał na wyciągnięcie ręki – poznaj rynek e-commerce w IndiachKategoria: BIZNES, Handel• Indie to jedna z najszybciej rozwijających się gos
Allegro, lider rynku e-commerce w Polsce, koncentruje się na mobile oraz zmienia organizację i sposób działania firmy na bardziej zwinny i elastyczny, lepiej przygotowany do odpowiadania na przyszłe potrzeby klientów. Allegro og�
Carrefour Polska – multiformatowy sieć handlowa, posiadająca różnorodny portfel nieruchomości komercyjnych, podpisała kolejną umowę najmu. Do grona najemców Sonata Park w Sochaczewie dołączyła marka Carry, która zajm
25 grudnia 2014 r. weszła w życie Ustawa o prawach konsumenta. O nowych zasadach informuje między innymi kampania ?Takie prawo, że można?. Warto pamiętać o nich za każdym razem, kiedy robimy zakupy.…
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon
Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”Kategoria: BIZNES, HandelWrocław Fashion Outlet otrzymał certyfikat „Safer Shopping” Bureau Veritas
Data publikacji: 2015-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAJAPRINT – nowe narzędzie budowania markiKategoria: BIZNES, HandelRAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferu
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Crispy Natural – suszone chipsy z topinamburu z solą morskąKategoria: BIZNES, HandelCrispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzy
Warszawa, 8 maja 2014 r. ? 3 miliardy złotych rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5% ? to warunki uczestnictwa w specjalnym programie dla największych sieci handlowych. Już od 1 l