Data publikacji: 2015-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkcja Brześcia dla marek własnych wzrosła o 40%Kategoria: BIZNES, HandelWspółpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich pr
Data publikacji: 2019-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W.KRUK wprowadza na polski rynek diamenty stworzone przez człowiekaKategoria: BIZNES, HandelWartość światowego sektora biżuterii z diamentami tworzonymi w labor
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek produktów marek własnych czeka spowolnienieKategoria: BIZNES, HandelW 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośn
Data publikacji: 2018-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Scotch&Soda już w Polsce: czeka we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelOd 17 grudnia działa już pierwszy sklep Scotch&Soda w Polsce. Czeka n
Data publikacji: 2018-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ocet w roli głównej. Sezon na marynatyKategoria: BIZNES, HandelJesień zbliża się nieubłaganie, a to oznacza też szczyt sezonu na domowe marynaty. W tym czasie
Data publikacji: 2019-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kierunek CastoramaKategoria: BIZNES, HandelJuż wkrótce pod skrzydła fachowców Castorama Polska trafią uczniowie z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gorzowie Wiel
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za
Uroczystymi galami w pięciu miastach kończy się pierwszy w Polsce ranking najszybciej rozwijających biznesów internetowych ? ?e-Gazele Biznesu?. Uwzględniono w nim firmy działające w branży, które zanotowały dynamiczny rozw�
Data publikacji: 2014-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SaveCart – polski start-up ratuje internetowe koszykiKategoria: BIZNES, HandelJak pokazują badania, 7 na 10 osób kupujących online porzuca koszyk z wybranymi pr
Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Azjatycka etykieta biznesowa. Jak przeprowadzić udane negocjacje z Chinami?Kategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpr