Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
W nadchodzące Święta Wielkanocne Starbucks? zaprasza na rodzinną wizytę, którą urozmaici miła zabawa ? szukanie czekoladowych zajączków ukrytych przez baristów w kawiarniach. Przyjdź w świąteczną niedzielę i poniedział
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Outlet Kraków poszerza listę najemców o pizzerię i markę bieliźniarskąKategoria: BIZNES, Handel• Cezar Pizza oferuje znakomitą pizzę, makarony, sa
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMYKategoria: BIZNES, Handel16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, kt
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour wchodzi na Allegro – e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejszeKategoria: BIZNES, HandelCarrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Alleg
W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody – pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 r.…
Opakowania produktów spożywczych pełnią bardzo wiele funkcji ? gwarantują utrzymanie wysokiej jakości produktu, zabezpieczają go przed zepsuciem, utrzymują smak, a ich dobrze dobrana wielkość sprawia, że nie marnujemy jedzen
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Traficar rozpoczyna współpracę z IKEA KrakówKategoria: BIZNES, HandelOd 25 kwietnia zakupy zrobione w IKEA Kraków można zawieźć do domu Traficarem. Specjalni
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell