Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjne wieczory w duchu bielańskich tradycji!Kategoria: BIZNES, HandelO tym, że w ubiegłym stuleciu Bielany były mekką rozrywki stolicy wie niemalże każdy
Data publikacji: 2017-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NeoNail w CH Avenida PoznańKategoria: BIZNES, HandelNowo powstały punkt NeoNail w Centrum Handlowym Avenida Poznań to wyspa handlowa o powierzchni 9 m2.Nowoczes
Data publikacji: 2015-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAJAPACK zaczyna sezon letni na sportowoKategoria: BIZNES, HandelAkcja promocyjna RAJAPACKPływanie w jeziorze, przejażdżki rowerowe i jogging po parku – wszys
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z nową markąKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łó
Data publikacji: 2017-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handel mądrzeje dzięki technologiiKategoria: BIZNES, HandelW sklepach coraz częściej używane są inteligentne rozwiązania oświetleniowe. Nowe technologie nie
Firma Nespresso sięga do największych legend i dawnych receptur, by ukryć wyborne rarytasy w limitowanych edycjach kawy. Nowa kawa – Monsoon Malabar – zabiera miłośników małej czarnej w odkrywczą podróż drogą mor
Data publikacji: 2017-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula inspiruje na wiosnę nowym „Katalogiem wiosennym 2017”Kategoria: BIZNES, HandelOd 8 marca w szwedzkich multimarketach Jula można odebrać nowy, bezpłatny
Data publikacji: 2014-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większe czcionki na etykietach w ramach nowej ustawyKategoria: BIZNES, HandelKoniec z drobnym druczkiem, niemożliwym do przeczytania na etykietach produktów spoż
Data publikacji: 2018-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dishmatic – unikalne urządzenie do mycia naczyńKategoria: BIZNES, HandelMarka Jan Niezbędny nie ustaje w tworzeniu kolejnych nowości, które mają nam ułatwi�
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell