Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Michel Moran ambasadorem marki Zwieger. Premiera nowego zestawu garnków ObsidianKategoria: BIZNES, HandelInnowacyjne garnki Obsidian to nowy produkt w ofercie firmy
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drogeria Super-Pharm w Galerii Młociny już otwartaKategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. sieć Super-Pharm uruchomiła kolejny punkt w Galerii Młociny. Koncepcja sk
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016Kategoria: BIZNES, HandelIdeal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendi
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka zakończyła największy remodeling sklepów w EuropieKategoria: BIZNES, HandelŻabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie któ
Data publikacji: 2020-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka Polska testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnejKategoria: BIZNES, HandelSieć Żabka, jako pierwsza firma w Polsce, zachęca klientów i fr
Warszawa, 8 maja 2014 r. ? 3 miliardy złotych rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5% ? to warunki uczestnictwa w specjalnym programie dla największych sieci handlowych. Już od 1 l
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak Polacy kradną przed Świętami?Kategoria: BIZNES, HandelOkres przedświąteczny to okazja do wyraźnego zwiększenia obrotów niemal w każdym sklepie. Konsumen
Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski Przebojem FMCG 2017!Kategoria: BIZNES, HandelDrobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opłaciła się inwestycja w kanał on-lineKategoria: BIZNES, HandelSzybki rozwój e-commerce potwierdza internetowa drogeria oraz dystrybutor artykułów dla dzieci
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług