Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR – Wpływ koronawirusa na sektor handlu w PolsceKategoria: BIZNES, Handel52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, d
Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe miejsce spotkań w sercu Krakowa!Kategoria: BIZNES, HandelJuż 8 lipca w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie otwarte zostanie nowe miejsce spotkań sygnowane r
Data publikacji: 2016-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak usprawnić obrót gotówki w punkcie handlowo-usługowym?Kategoria: BIZNES, HandelNadmiar gotówki w kasie i konieczność przerwania obsługi klientów, żeby z
Data publikacji: 2020-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA i Wola Park wspólnie dla planetyKategoria: BIZNES, HandelNaczynia należy myć po ich ostygnięciu, sól do gotowanej żywności powinno się wsypać dopiero,
Aż czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla naszego społeczeństwa. 62% polskich badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, ż
Data publikacji: 2016-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsmetal na targach EuroCIS 2016Kategoria: BIZNES, HandelMiędzynarodowe Targi Technologii w Handlu EuroCIS to jedno z wiodących wydarzeń branży IT i bezpieczeń
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie korzyści przynosi sklepom technologia RFID w i dlaczego FEFO to zysk?Kategoria: BIZNES, HandelSpożywczy handel detaliczny stoi dziś przed kompleksowymi wyzw
Seria Mondri designerskiej marki PO to efekt inspiracji stylem Pieta Mondriana ? pioniera abstrakcji geometrycznej w malarstwie. Charakterystyczne dla jego twórczości kolory i linie znalazły odzwierciedlenie w specjalnej kolekcji na
Warszawa, 29 sierpnia 2014 ? Piotr Glinicki obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.…
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie