Warszawa, 27 kwietnia 2015 r.: MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiąza�
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2016-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET doposażył i zmodernizował sklep w TarnobrzeguKategoria: BIZNES, HandelSalon NEONET w Tarnobrzegu znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy ul. Sikorsk
Od piętnastu lat Allegro gra razem z Orkiestrą, wspólnie zebraliśmy już ponad 27 milionów złotych. W tym roku dzięki licytacjom zebrano kwotę 3 077 813,59 zł. Internauci wystawiali swoje cenne przedmioty w serwisie aukcje.w
Data publikacji: 2016-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef JuniorKategoria: BIZNES, HandelW niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo
Data publikacji: 2017-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LPP zwiększa kontrolę warunków pracy w azjatyckich fabrykachKategoria: BIZNES, HandelLPP, właściciel marek Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay podsumowuje d
Tym razem produkcja została wyróżniona podczas Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy Zoom-Art, który w połowie marca odbył się w Katowicach. Kalendarz z pracownicami Rossmanna zajął wysokie 3. miejsce w kategorii k
? Poczta dla e-commerce to obecnie znacznie więcej niż dystrybucja paczek. Tworzymy kompleksową ofertę dla e-sprzedawców, dzięki której nasi klienci nie tylko sprawnie i po dobrej cenie nadadzą przesyłkę ale także mogą sko
Data publikacji: 2019-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkęKategoria: BIZNES, HandelNajwiększa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę prod
Ponad 10 ton produktów o wartości 200 tysięcy złotych ? taką darowiznę Rossmann przekaże łódzkim organizacjom. W czwartek (04.09.2014) firma rozpoczęła akcję przekazywania produktów instytucjom z Łodzi o różnym profilu