Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kupujemy w sieci?Kategoria: BIZNES, HandelZakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnym
Data publikacji: 2017-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pepco kolejnym najemcą Quick Park SulechówKategoria: BIZNES, HandelQuick Park w Sulechowie, którego otwarcie jest zaplanowane na drugą połowę 2017 roku, komple
Data publikacji: 2013-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w Internecie – wygodne, ale nie zawsze najlepsze – rozwiązanieKategoria: BIZNES, HandelJak pokazują liczne badania, popularność e-zakupów ro�
Wielokanałowość to obecnie coś więcej niż modne słowo. Stosowanie rozmaitych kanałów sprzedaży jest teraz standardem, mającym na celu maksymalne ułatwienie klientowi decyzji, który towar ma wybrać, a następnie kupić. Je
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska w świątecznym trybie bezpiecznych doręczeńKategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny szczyt paczkowy to najgorętszy czas dla firm kurierskich.Przed
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Apteka Multipharm w CH Osowa otwartaKategoria: BIZNES, HandelOd dzisiaj klienci CH Osowa mogą skorzystać z usług apteki Multipharm, która jest drugą apteką tej
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartowała merXu – innowacyjna platforma e-commerce dla handlu B2BKategoria: BIZNES, HandelWystartowała merXu, horyzontalna platforma e-commerce dla firm z sek
Warszawa, 12 września 2014 r.: MAKRO Cash & Carry zakończyło przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. Przestrzeń ta została podzielona na 5 działów i opiera si�
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszyk zakupowy w rękach konsumentekKategoria: BIZNES, HandelW przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produ
Düsseldorf, 16 grudnia 2014: W roku obrotowym 2013/14 METRO GROUP z powodzeniem kontynuowało wdrażanie procesu transformacji i osiągnęło swój cel: EBIT wyniósł 1,727 milionów euro, natomiast sprzedaż w walucie lokalnej wzro