Data publikacji: 2014-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biedronka ugruntowała pozycję medialnego lideraKategoria: BIZNES, HandelDrugi rok z rzędu tytuł Top Marki w branży sieci handlowych przypadł Biedronce. W ranki
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka loteria urodzinowa LewiatanaKategoria: BIZNES, HandelPolska Sieć Handlowa Lewiatan z okazji 25-lecia organizuje dla swoich klientów loterię urodzinową. Na
Data publikacji: 2020-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCEKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w 4 kolejnych lokalizacjach. Od kwietni
Warszawa, 27 kwietnia 2015 r.: MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiąza�
Data publikacji: 2020-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida z pierwszym w Poznaniu sklepem ActionKategoria: BIZNES, HandelW Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.W Avenidzie został otwarty pier
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W środku wielkiego biznesu – targi China Homelife Show 2017Kategoria: BIZNES, HandelNajlepsze chińskie produkty obejrzymy na podwarszawskich targach China Homeli
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski konsument jest słodkiKategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest słodkiNasze przywiązanie do spożywania czekolady nie słabnie, a jej produkcja w Pol
Zmieniające się oblicze sektora handlowego oraz rosnące oczekiwania klientów zmuszają najemców do przedefiniowania i dostosowania swoich modeli biznesowych do nowych wyzwań. Rozwój nowych technologii, w tym aplikacji mobilnych
Uroczystymi galami w pięciu miastach kończy się pierwszy w Polsce ranking najszybciej rozwijających biznesów internetowych ? ?e-Gazele Biznesu?. Uwzględniono w nim firmy działające w branży, które zanotowały dynamiczny rozw�
Warszawa, 6 marca 2015 r. ? W 2014 roku polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na kategorię jogurtów pitnych 364 mln, co oznacza 4-procentowy spadek w porównaniu do 2013 roku ? wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK.&hel