Data publikacji: 2018-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość marki Well Well – BURGERY WEGETARIAŃSKIE WIELOZIARNISTEKategoria: BIZNES, HandelBURGERY WEGETARIAŃSKIE WIELOZIARNISTE to nowość w ofercie marki Well W
Data publikacji: 2018-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupówKategoria: BIZNES, HandelListopad i grudzień to najbardziej intensywny okr
Data publikacji: 2017-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula stawia na Polskę i rozbudowuje sieć sprzedażyKategoria: BIZNES, HandelSzwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza świąteczna akcja charytatywna WroclaviiKategoria: BIZNES, HandelZ okazji zbliżających się świąt Wroclavia nawiązała współpracę z warsztatem renowac
Data publikacji: 2014-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno S.A. uruchamia kolejny punkt dystrybucyjny w województwie śląskimKategoria: BIZNES, Handel16 kwietnia br. spółka Grodno S.A., jeden z czołowych polskich
Data publikacji: 2015-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Broil King Baron 440 – optymalne możliwości grillowaniaKategoria: BIZNES, HandelGrille te są łatwe w utrzymaniu, idealnie wpasowują się w miejski styl a cech
Data publikacji: 2020-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Arena.pl nawiązuje współpracę z genXoneKategoria: BIZNES, HandelArena.pl SA, notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, nawiązał współ
Data publikacji: 2014-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CT 79 IMPACTUM – ekstremalnie mocny tynkKategoria: BIZNES, HandelCeresit CT 79 IMPACTUM to ekstremalnie odporny na czynniki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne
Carrefour Polska zaprezentował nowe centrum handlowe w Tomaszowie Mazowieckim po przebudowie. Na przestrzeni ostatniego roku obiekt przechodził gruntowną modernizację, która objęła rozbudowę pasażu handlowego, zmianę formatu
Poczta Polska, czołowy operator paczkowy dla segmentu eCommerce, doręczyła w 1. kwartale 2015 roku ponad 20 procent paczek więcej niż w tym samym okresie 2014 roku. Poczta zaobserwowała mocny ruch paczkowy już na początku stycz