Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR – Wpływ koronawirusa na sektor handlu w PolsceKategoria: BIZNES, Handel52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, d
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdańsk zmienia na lepszeKategoria: BIZNES, HandelJuż 26 lipca w Gdańsku startuje Jarmark św. Dominika. Na tej najsłynniejszej i największej w Polsce imprezie h
Data publikacji: 2020-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelSieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie
Data publikacji: 2014-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większe czcionki na etykietach w ramach nowej ustawyKategoria: BIZNES, HandelKoniec z drobnym druczkiem, niemożliwym do przeczytania na etykietach produktów spoż
Data publikacji: 2020-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Język nowej generacjiKategoria: BIZNES, HandelNajstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią?
Informacja prasowaWarszawa, 06.04.2021 r.Nastroje w handlu nieco gorsze niż przed miesiącem. Wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistów spadł w marcu o 3,1 pkt.Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjneg
Data publikacji: 2013-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w Internecie – wygodne, ale nie zawsze najlepsze – rozwiązanieKategoria: BIZNES, HandelJak pokazują liczne badania, popularność e-zakupów ro�
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GRUPA MUSZKIETERÓW WYPRACOWAŁA BLISKO 8 MLD ZŁOTYCH OBROTÓW W POLSCE W 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obro
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka