Data publikacji: 2018-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarina wchodzi do Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelWola Park przyciąga zagraniczne marki. Wśród nowych najemców centrum handlowego znalazła się Zarina należ
Data publikacji: 2017-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pasaż handlowy Quick Park Mysłowice wynajętyKategoria: BIZNES, HandelQuick Park Mysłowice wynajął powierzchnię pasażu handlowego. Wolnostojące stoiska posia
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Data publikacji: 2019-08-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatnia szansa na zgłoszenie na IV Kongres Przedsiębiorców Polskiego HandluKategoria: BIZNES, HandelKongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu jest jednym z najb
Data publikacji: 2016-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć TXM textilmarket wchodzi do kolejnych rumuńskich miastKategoria: BIZNES, HandelW kwietniu br. na rynku rumuńskim zostały otwarte 2 nowe placówki sieci dysk
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 rokuKategoria: BIZNES, HandelCztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonaliza
Data publikacji: 2017-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA Kraków z nowym działem mebli kuchennychKategoria: BIZNES, HandelIKEA Kraków przebudowała dział kuchenny i na powierzchni 250 m2 zaprezentowała ponad 30 ku
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limity osób w sklepach? To niestety często fikcjaKategoria: BIZNES, HandelWiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odp
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kupujemy w sieci?Kategoria: BIZNES, HandelZakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnym
Fashion Days, modowy numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej, odnotowuje bardzo dobre wyniki, które są nie tylko odzwierciedleniem ogólnego wzrostu sprzedaży w handlu internetowym, ale także wynikiem długoterminowej strategii rozw