Data publikacji: 2020-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Platforma Sampleo debiutuje w PolsceKategoria: BIZNES, HandelW Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą mogły testować swoje produkty na sz
Data publikacji: 2018-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Interes sezonowy – nie tylko latem. 4 kroki do sukcesuKategoria: BIZNES, HandelZimniejsze dni coraz bardziej przybliżają nas do ferii i urlopów zimowych. Okazuj
Data publikacji: 2020-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomarché otworzyło kolejny supermarket w PolsceKategoria: BIZNES, HandelOtwarcie pierwszego sklepu Bricomarché w Staszowie odbyło się 22 kwietnia. Jest to 4.
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kapsułki przyszłości już dziś w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNadchodzi przełom na rynku środków do prania. W lipcu br. firma Henkel wprowadza na rynek nowo
Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklepKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” –
Data publikacji: 2020-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ożywienie rosyjskiego rynku detalicznego postępuje w umiarkowanym tempieKategoria: BIZNES, HandelW 2018 r. wartość handlu detalicznego w Rosji wzrosła nominalni
Data publikacji: 2018-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: David Beckham, Elton John i inni projektują limitowaną edycję butów adidasKategoria: BIZNES, HandelJuż w lipcu na aukcję w serwisie eBay.co.uk trafi 30 par ory
W 2014 roku Carrefour Polska przedłużył ponad 120 umów najmu na łączną powierzchnię 15.000 GLA, otworzył park handlowy Sonata Park w Sochaczewie oraz zakończył przebudowy 5 swoich centrów handlowych. Spółka poszerzyła r�
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska w świątecznym trybie bezpiecznych doręczeńKategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny szczyt paczkowy to najgorętszy czas dla firm kurierskich.Przed
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell