Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ WPROWADZA PROGRAM JESZCZE NIŻSZYCH CEN DLA KLIENTÓWKategoria: BIZNES, HandelIntermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VA
Data publikacji: 2015-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci kupują oczami, czyli jak robić zdjęcia produktów w sklepie internetowymKategoria: BIZNES, HandelMimo wszystkich zalet sklepów internetowych, te tradycyj
Data publikacji: 2017-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eMAG Polska rozwija dział B2BKategoria: BIZNES, HandeleMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm
Data publikacji: 2020-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Księgarnia Liber debiutuje w Avenidzie PoznańKategoria: BIZNES, HandelJak donosi wiosenny raport Biblioteki Narodowej, Polska może pochwalić się trwałym zatrzy
Data publikacji: 2019-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIVEA wspiera dzieci z SOS Wiosek DziecięcychKategoria: BIZNES, HandelDostawa kosmetyków NIVEA trafiła do Programu SOS Wiosek Dziecięcych w Kraśniku – zarówn
Data publikacji: 2015-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownicy Netto: w naszej firmie panuje dobra atmosferaKategoria: BIZNES, HandelNetto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka p
Centrum Handlowe Morena w Gdańsku, które obecnie przechodzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację zyskało kolejnego nowego najemcę. Obok oczekiwanego kina oraz placu zabaw dla dzieci, w nowej galerii zostanie otwarty jeden
Data publikacji: 2018-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco Polska ograniczyło ilość marnowanej żywności o 33% rok do rokuKategoria: BIZNES, HandelTesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon home&you w nowej odsłonie w Galerii GalaxyKategoria: BIZNES, HandelNależące do EPP Centrum Galaxy w Szczecinie zmienia lokalizację sklepu home&yo
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz