Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan promuje lokalność i polskie produktyKategoria: BIZNES, HandelLewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chc
Data publikacji: 2014-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża moto coraz śmielej wchodzi w e-handelKategoria: BIZNES, HandelCoraz mocniej w e-commerce widoczne stają się jednak także firmy z branży motoryzacyjnej,
Data publikacji: 2016-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gorączkę świątecznych zakupów podgrzeją SMS-yKategoria: BIZNES, HandelJuż za chwilę wpadniemy w szał świątecznych zakupów. Dla wielu sklepów to prawdziw
Katowice i Kraków to kolejne miasta w których nagrody za dynamiczny rozwój odebrali przedstawiciele firm z branży e-commerce. E – Gazele to ranking małych i średnich firm sprzedających w internecie, który przygotowała re
Data publikacji: 2018-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowa Galerii Zegrzyńskiej wchodzi w decydującą fazęKategoria: BIZNES, HandelRozpoczął się ostatni etap inwestycji Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie. Otwarc
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vít Endler inwestuje w start-upy i kupuje udziały w Virtooal.comKategoria: BIZNES, HandelJuż niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eBay wprowadza w Polsce „Okazje”Kategoria: BIZNES, HandelW przeddzień Czarnego Piątku eBay uruchamia na polskim rynku program „Okazje”, w ramach którego l
Data publikacji: 2017-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eMAG Polska rozwija dział B2BKategoria: BIZNES, HandeleMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: o 10% zwiększy się rynek farb dekoracyjno budowlanychKategoria: BIZNES, HandelRynek farb dekoracyjnych zwiększy swoją wartość w 2017 roku o 10% i zbliży się
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format