Według 76% Polaków centra handlowe to miejsca, w których świąteczne zakupy robimy najczęściej. W porównaniu z innymi miesiącami w grudniu sprzedaż wzrasta tam o 50%. Nic dziwnego ? w jednym miejscu można kupić wszystko, cze
Data publikacji: 2015-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TapOn buduje lojalność klientów Vipera CosmeticsKategoria: BIZNES, HandelTapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę
Data publikacji: 2016-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny sklep sieci KomfortKategoria: BIZNES, HandelMarka Komfort otworzyła sklep w rzeszowskim centrum handlowym Nowy Świat. Jest to 15. salon sieci otwarty w tym
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy we wzornictwie sklepowym 2019Kategoria: BIZNES, HandelMagazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwa�
Data publikacji: 2018-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakaz handlu w niedziele zmieni sposób spędzania wolnego czasu wielu rodzinKategoria: BIZNES, HandelZakaz handlu w niedziele zwiększy znaczenie e-sklepów i zmien
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon NEONET w Bartoszycach już 7 kwietniaKategoria: BIZNES, HandelWygodny dojazd, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to zalety nowej lokalizacji s
Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branding w klejach montażowych – PND Futura dla klejów SelenyKategoria: BIZNES, HandelNie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wygl
Aktywnie przygotuj się na wiosnę! Nie odkładaj na ostatnią chwilę zakupu produktów, które pomogą obudzić, zarówno Twój ogród, jak również kondycję fizyczną z zimowego snu. Już dziś wejdź na Nokaut.pl i bądź gotowy
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnychKategoria: BIZNES, HandelW Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemc
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ?jedynie? $270 miliardów i to