Data publikacji: 2016-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy?Kategoria: BIZNES, HandelRaport pt. "Sieci handlowe oczami Polaków" przygotowany przez zespół Procontent Co
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO PropertiesKategoria: BIZNES, HandelNa rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centr
Wartość Barometru Carrefour – Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w lipcu wyniosła -1,0 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru spadło o 0,5 punktu. Był to
Kupując nowy aparat, kamerę, sprzęt DVD czy projektor ? uważaj. Zdarza się, że zanim urządzenie trafi w twoje ręce jest aktywnie użytkowane przez pracowników sklepu i wcale nie nowe, albo że nieświadomie kupujesz sprzęt, n
Data publikacji: 2013-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pelion – podsumowanie 2012Kategoria: BIZNES, Handel15 lat Pelion na GPW Sytuacja na rynku farmaceutycznym Linie biznesowe i CSR w 2012 roku Wyniki finansowe1
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość w menu SUBWAY®Kategoria: BIZNES, HandelNowość w menu SUBWAYRestauracje SUBWAY® wzbogacają swoje menu o kolejną bezmięsną propozycję. Miłośnicy
Czyli najdziwniejsze prezenty pod choinką i nie tylkoŚwięta za pasem! Dlatego warto przyjrzeć się wynikom ankiety świątecznej przeprowadzonej na platformie TestMeToo. W tym roku wzięło w niej udział ponad 4 tys. osób z cał
Data publikacji: 2013-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupuj z głową, czyli świąteczne zakupy bez stresuKategoria: BIZNES, HandelZakupy świąteczne bez stresu – jak to uzyskać?Zestaw skarpetek, kolejne kapc
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek sprzedaży internetowej w Polsce dojrzewaKategoria: BIZNES, HandelZdecydowana większość dużych sieci detalicznych posiada już swoje sklepy internetowe, a
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie