Data publikacji: 2018-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Virtooal.com ma nowego inwestoraKategoria: BIZNES, HandelVirtooal.com to firma, która wprowadziła do branży e-commerce nowatorski produkt – wirtualne lustro ora
Data publikacji: 2018-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Body Shop w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Galerii Krakowskiej dołączył salon The Body Shop.Do grona najemców Galerii Krako
Data publikacji: 2019-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy coraz chętniej korzystają z dostaw kurierskich do punktu [RAPORT]Kategoria: BIZNES, HandelSendit, największy w Polsce broker usług kurierskich, właścici
Data publikacji: 2017-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skandynawska sieć sklepów postawiła na Port ŁódźKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum handlowe, należące do IKEA Centres Polska, powiększyło portfolio
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy Quick Park otwarty!Kategoria: BIZNES, HandelWielkie zainteresowanie otwarciem pierwszego parku handlowego w Strzegomiu.Punktualnie o godzinie 10:00, 29 li
Carrefour Polska po raz kolejny nagrodził swoich dostawców marki własnej za ich osiągnięcia na polu biznesu odpowiedzialnego społecznie. Wśród wyróżnionych przedsiębiorstw znalazło się 8 firm. Nagrodzone firmy uzyskały na
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie otworzyli nowe Bricomarché. W planach na ten rok kolejneKategoria: BIZNES, HandelBricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie
Data publikacji: 2020-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka z nowymi najemcamiKategoria: BIZNES, HandelDo Galerii Katowickiej dołączyli: Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing
Data publikacji: 2014-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biedronka ugruntowała pozycję medialnego lideraKategoria: BIZNES, HandelDrugi rok z rzędu tytuł Top Marki w branży sieci handlowych przypadł Biedronce. W ranki
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi