Data publikacji: 2018-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak technologie mobilne wpływają na nasze zakupy?Kategoria: BIZNES, HandelWykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się dziś kluczowym elementem rozw
Data publikacji: 2019-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przed rynkiem mebli i wyposażenia wnętrz okres spowolnieniaKategoria: BIZNES, HandelPo kilku latach cechujących się bardzo wysokimi wzrostami wartości rynku, w
Data publikacji: 2016-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET doposażył i zmodernizował sklep w TarnobrzeguKategoria: BIZNES, HandelSalon NEONET w Tarnobrzegu znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy ul. Sikorsk
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaparkuj na Święta w Porcie Łódź!Kategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny okres nierozłącznie wiążę się z zakupami. Prezenty dla bliskich, dekoracje św
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług
Data publikacji: 2015-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik z drugim salonem OutletKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, otwiera drugi salon Outlet. Od 11 grudnia z oferty sprzętu
Wartość Barometru Carrefour ? Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w maju wyniosła -4,6 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 0,7 punktu. Był to trzeci
Data publikacji: 2017-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handlowe otwarcia w jasnych barwachKategoria: BIZNES, HandelNa podstawie danych płynących z rynku po pierwszym kwartale można spodziewać się, że rok 2017 będ
Data publikacji: 2015-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GISconnector for Excel – nowe rozwiązanie dla użytkowników ExcelaKategoria: BIZNES, HandelGISconnector for Excel to aplikacja stworzona z myślą o użytkownika
Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.&