Warszawa, 10 grudnia 2014 r.: Z dniem 15 stycznia 2015 roku Eric Poirier obejmie funkcję Prezesa Zarządu firmy MAKRO Cash and Carry Polska S.A., zastępując na tym stanowisku Davida Bonera.…
Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics rozpoczyna współpracę z siecią handlową E. LeclercKategoria: BIZNES, HandelID Logistics wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. O
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wyglądKategoria: BIZNES, Handel16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep Marc
Data publikacji: 2018-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Empik w Złotych Tarasach zmienił się w Future Store!Kategoria: BIZNES, HandelJuż dziś w centralnym punkcie handlowo-komunikacyjnym Warszawy swoje podwoje ponown
Data publikacji: 2019-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniecKategoria: BIZNES, Handel5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nałęczowianka dodaje gazu z Albedo MarketingKategoria: BIZNES, HandelJuż po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promoc
Warszawa, 30 kwietnia 2014 r. ? W kwietniu wartość Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK spadła w stosunku do poprzedniego miesiąca o 3,7 punktu. Obecnie wynosi ona minus 22 punkty.Biorąc pod uwagę poszczególne wskaźniki wcho
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczny staż w ŻabceKategoria: BIZNES, HandelŻabka od lat wspiera młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe ż
Data publikacji: 2017-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hard – Ice na targach cukierniczych w KatowicachKategoria: BIZNES, HandelVIII edycja Targów Cukierniczych, Piekarniczych i Lodziarskich SweetTARGi to kolejna
Kawior, homar, jaja przepiórcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona