Data publikacji: 2017-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wirtualny spacer po Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelTeraz, by odwiedzić Wola Park nie trzeba ruszać się z domu. Centrum handlowe odwiedził fotograf Google Str
Data publikacji: 2018-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Media Expert – nowym najemcą w Outlet Center BydgoszczKategoria: BIZNES, HandelMedia Expert kontynuuje współpracę z siecią Outlet Center. Obok sklepów w
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon home&you w nowej odsłonie w Galerii GalaxyKategoria: BIZNES, HandelNależące do EPP Centrum Galaxy w Szczecinie zmienia lokalizację sklepu home&yo
Data publikacji: 2020-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelSieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie
Data publikacji: 2017-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA Kraków z nowym działem mebli kuchennychKategoria: BIZNES, HandelIKEA Kraków przebudowała dział kuchenny i na powierzchni 250 m2 zaprezentowała ponad 30 ku
14 października w Sopocie zostali uhonorowani zwycięzcy pierwszego w Polsce rankingu najszybciej rozwijających się biznesów e-commerce z woj. pomorskiego, kujawsko- pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.…
Wielokanałowość to obecnie coś więcej niż modne słowo. Stosowanie rozmaitych kanałów sprzedaży jest teraz standardem, mającym na celu maksymalne ułatwienie klientowi decyzji, który towar ma wybrać, a następnie kupić. Je
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we WrocławiuKategoria: BIZNES, Handel6 000 nowych drzew wiosną zasili wrocławskie lasy – to efekt akcji „Zasadź z nami
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi