Ponad 400 tys. terminali POS akceptujących płatności bezgotówkowe dostępnych w całym kraju. Duży potencjał rozwoju akceptacji kart w sektorach zdominowanych przez gotówkę, m.in. transporcie publicznym i jednostkach samorząd
Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.&
Pierwszy w Polsce ranking najszybciej rozwijających się biznesów e-commerce ? ?e-Gazele Biznesu? wchodzi w decydująca fazę. Podczas pięciu Gal wręczone zostaną nagrody, jak również przeprowadzone zostaną panele dyskusyjne. R
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Syropy sezonowe od marki Herbapol – aromatyczne smaki idealne na jesienno-zimowyKategoria: BIZNES, HandelMarka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentó
Dzisiaj w łódzkiej Manufakturze został otwarty pierwszy w Polsce wspólny sklep Orange i Samsung. Podczas ceremonii można było się zapoznać z ofertami Orange i produktami marki Samsung, w tym z najbardziej oczekiwanym smartfonem
Data publikacji: 2015-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno uruchomiło punkt sprzedaży w SzczecinieKategoria: BIZNES, HandelSpółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświet
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell
Centrum Handlowe Klif w Gdyni kusi nowymi markami, odmienionymi salonami oraz propozycjami z najlepszych polskich i światowych wybiegów. Warto wybrać się po jesienne inspiracje m.in. do butików Michael Kors, MM Fashion z kolekcjam
Aż czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla naszego społeczeństwa. 62% polskich badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, ż
Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am