Data publikacji: 2015-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słomka ptysiowa Brześcia w BiedronceKategoria: BIZNES, HandelOd 7 maja we wszystkich sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej sportu w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelWarszawa to doskonałe miejsce do aktywności fizycznej. Parki, liczne obiekty sportowe czy ścieżki rowerowe za
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska w świątecznym trybie bezpiecznych doręczeńKategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny szczyt paczkowy to najgorętszy czas dla firm kurierskich.Przed
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: COVID-19: wpływ na rynek artykułów kosmetycznychKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci ograniczający wyjścia z domów
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM liderem rankingu hurtowni elektrotechnicznych, K. Folta – menadżerem rokuKategoria: BIZNES, HandelTIM SA utrzymał się na 1. pozycji w kolejnej edycji zestaw
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w PolsceKategoria: BIZNES, HandelALDI w Zielonych Arkadach jest największym sklepem marki w Polsce.W Zielonych Ar
Data publikacji: 2016-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TapOn z Polską Nagrodą Inteligentnego Rozwoju 2016Kategoria: BIZNES, HandelProfit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „In
Data publikacji: 2020-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JNT Group inwestuje w wino w puszkachKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowa
Warszawa, 12 września 2014 r.: MAKRO Cash & Carry zakończyło przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. Przestrzeń ta została podzielona na 5 działów i opiera si�
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka