Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWERKategoria: BIZNES, HandelZmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, d�
Data publikacji: 2017-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Navi Scotch 2w1 marki Indigo Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelW ofercie marki Indigo pojawiła się wyjątkowa nowość – niezwykle
Prowadząc firmę handlową lub usługową warto posiłkować się specjalistycznym oprogramowaniem. Wybierając spośród bogatej na rynku oferty trzeba jednak kierować się nie tylko ceną produktu, ale także ? a może przede wszys
Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAX Premium Burgers z godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017Kategoria: BIZNES, HandelSieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zade
Data publikacji: 2018-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dealz rozpoczyna ekspansję w Polsce z ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelSieć sklepów Dealz, działających w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Hiszpanii,
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zrobić żeby nie zostać uznanym za spamera?Kategoria: BIZNES, HandelDziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytując
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi
Data publikacji: 2020-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z WaweluKategoria: BIZNES, HandelW portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele spraw
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów
?Domowy?, ?tradycyjny?, ?naturalny? ? to wyrazy, które coraz częściej pojawiają się na opakowaniach produktów żywnościowych. Niestety zazwyczaj nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością. Podczas robienia zakupów ? nie t