Data publikacji: 2018-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 24.10.2018 r. Katowice stolicą polskiego eksportuKategoria: BIZNES, HandelMiędzynarodowa Konferencja "Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?&
Data publikacji: 2014-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vegeta na topieKategoria: BIZNES, HandelZa nami wyniki plebiscytu Hit Handlu 2013. W tegorocznej edycji konkursu 73 produkty zyskały miano Hit Handlu – Wybór
2014 r. był czasem urodzaju, który mógł cieszyć rolników. Niestety, embargo wprowadzone na polskie produkty zamknęło rynek zbytu i doprowadziło do nadprodukcji. Sytuacja sadownictwa i warzywnictwa nie jest komfortowa, dlatego
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCIKategoria: BIZNES, HandelDodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w skle
Data publikacji: 2016-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółka USBOX wspiera polskich przedsiębiorców w imporcie i eksporcieKategoria: BIZNES, HandelWiele firm rozważa rozwinięcie swojej działalności poprzez impor
2015 to kolejny rok, w którym ma nastąpić przełom w mobilności. Tym razem z wyników badań wynika, że faktycznie Polacy przekonują się coraz szybciej do zakupów mobilnych. O tym i o innych zjawiskach można dowiedzieć się z
Data publikacji: 2018-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magiczny czas, czyli grudzień w AvenidzieKategoria: BIZNES, HandelBezpłatne pakowanie prezentów, warsztaty pieczenia pierniczków i wielkie łowy prezentów. Aven
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2017-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z marką W.KRUKKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy n
Prognozy dla branży e-commerce na rok 2015 są bardzo optymistyczne. Aż 48% osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy on-line – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Ins