Warszawa, 8 maja 2014 r. ? 3 miliardy złotych rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5% ? to warunki uczestnictwa w specjalnym programie dla największych sieci handlowych. Już od 1 l
Data publikacji: 2020-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelEtykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywcz
Data publikacji: 2018-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Luksusowa Marka Roku 2018Kategoria: BIZNES, HandelSpółdzielnia Mleczarska w Gostyniu otrzymała wyróżnienie „Luksusowa Marka Roku 2018” w kategorii Luksusowy
9 maja obchodzony jest Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Starbucks? to jeden z największych nabywców kawy z certyfikatem Fair Trade na świecie [1], a każda z kaw przygotowanych na tradycyjnej mieszance ziaren Starbucks? Espre
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowy Cyber Week – łącznie na świecie sprzedaż osiągnęła 270 miliardów USDKategoria: BIZNES, HandelGlobalna sprzedaż internetowa osiągnęła nowy rek
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Data publikacji: 2015-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słomka ptysiowa Brześcia w BiedronceKategoria: BIZNES, HandelOd 7 maja we wszystkich sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój sieci VIVE Profit w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNawet 20 nowych, wielkopowierzchniowych sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit zostanie otwartych do k
Data publikacji: 2018-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BY SKLEP ZNOWU SPRZEDAWAŁ!Kategoria: BIZNES, HandelChcesz zwiększyć sprzedaż? Twój sklep ledwie wiąże koniec z końcem? Na rynku już od kilkunastu lat dział
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi