Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wyglądKategoria: BIZNES, Handel16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep Marc
Warszawa, 26 marca 2015 r. ? Wg danych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych GfK w 2014 roku polski rynek tłuszczów był wart ponad 3,2 miliarda złotych. W stosunku do poprzedniego roku wartość tego rynku spadła o 1 proc.K
Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”Kategoria: BIZNES, HandelWrocław Fashion Outlet otrzymał certyfikat „Safer Shopping” Bureau Veritas
Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA otworzyła Punkt Odbioru Zamówień w RzeszowieKategoria: BIZNES, HandelMieszkańcy Rzeszowa i okolic zyskali właśnie łatwiejszy dostęp do produktów i rozw
Rossmann jest jeszcze bliżej swoich klientów. Teraz w całej Polsce można robić zakupy w drogeriach sieci bez wychodzenia z domu.…
Data publikacji: 2016-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny sklep sieci KomfortKategoria: BIZNES, HandelMarka Komfort otworzyła sklep w rzeszowskim centrum handlowym Nowy Świat. Jest to 15. salon sieci otwarty w tym
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Super-Pharm liderem w branży dermokosmetykówKategoria: BIZNES, HandelWśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowani
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje pierwszy kwartał 2020 roku: wzrost kluczowych wynikówKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2020 r. się
Data publikacji: 2015-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO wdraża strategię omnichannelKategoria: BIZNES, HandelFirma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.Firma LANĈERTO, sieć sklepów z
Data publikacji: 2018-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: United Colors of Benetton powraca do Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelStyl i elegancja. Rozpoznawalność marki i dbałość o detale. Kreacje dla wym