Data publikacji: 2016-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Projekt nowego podatku handlowego uderza w sprzedawców sprzętu RTV i AGDKategoria: BIZNES, HandelPolski rynek RTV AGD i sprzętu elektronicznego jest zdominowany p
Data publikacji: 2020-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco eliminuje nieprzetwarzalny plastik z opakowań swoich produktówKategoria: BIZNES, HandelW lutym 2019 roku Tesco ogłosiło, że usunie ze składów opakowań
Data publikacji: 2020-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otwiera trzeci butik optyczny w PoznaniuKategoria: BIZNES, Handel19 listopada 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył już 22. salon w Polsce.
Sieć sklepów rolniczo-technicznych GRENE podpisała 40 umowę franczyzy. Firma planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży i zapowiada wzrost liczby sklepów franczyzowych. …
Data publikacji: 2017-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Butik ze schronemKategoria: BIZNES, HandelIstotą towarów luksusowych jest ich ograniczona dostępność, wykluczająca intensywną dystrybucję dóbr. Bentley poka
Data publikacji: 2020-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon Agata na warszawskim Okęciu po remoncie otwiera się dla KlientówKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy piątek, 29 maja zostanie otwarta pierwsza czę�
Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z dobrym wynikiem za ubiegły rokKategoria: BIZNES, HandelNowe zagraniczne i rodzime marki, blisko 2 000 mkw. wynajętej powierzchni, ponad 10 milionów
Data publikacji: 2017-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy składają życzenia Złotym Tarasom z okazji 10. urodzin!Kategoria: BIZNES, HandelZłote Tarasy obchodzą 10. urodziny. Z tej okazji gwiazdy, w tym Łukasz
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
? Personal branding, czyli wizerunek osobisty i jego kreowanie to tak naprawdę jeden z istotnych trendów zakupów, jaki dostrzegamy wśród naszych klientów ? mówi Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej. ? Dzisiaj nie chodzi ju�