Data publikacji: 2017-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IX edycja Loterii Promocyjnej Kratki.pl!Kategoria: BIZNES, HandelFirma Kratki.pl już po raz IX zaprosiła swoich partnerów biznesowych do wspólnej zabawy w Loteri
Wartość Barometru Carrefour ? Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w maju wyniosła -4,6 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 0,7 punktu. Był to trzeci
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a rynek B2B w 2020 roku: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostawKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale
Data publikacji: 2017-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gzella Net inwestuje w modernizację Delikatesów MięsnychKategoria: BIZNES, HandelOd ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieus
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć po raz kolejny na targach ISM w KoloniiKategoria: BIZNES, HandelTrzeci rok z rzędu firma Brześć zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych targach branż
Lidl uhonorowany został właśnie dwiema prestiżowym narodami. Po raz kolejny marka otrzymała tytuł Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie magazynu Reader’s Digest wydawnictwa Tarsago Polska Sp. z o. o. o
Data publikacji: 2017-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Camille Albane w Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel8 marca w centrum handlowym Wola Park otworzył się salon fryzjerski Camille Albane. Sa-lon zajął powierzchni�
Data publikacji: 2016-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tomasz Habigier nowym Managerem Działu Operacji Agito.plKategoria: BIZNES, HandelFirma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, wchodząca w skład gru
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt poszerza współpracę z firmą HaierKategoria: BIZNES, HandelMediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpra
Data publikacji: 2017-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eMAG Polska rozwija dział B2BKategoria: BIZNES, HandeleMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm