Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdańsk zmienia na lepszeKategoria: BIZNES, HandelJuż 26 lipca w Gdańsku startuje Jarmark św. Dominika. Na tej najsłynniejszej i największej w Polsce imprezie h
Data publikacji: 2019-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodka okazja z Perfetti Van MelleKategoria: BIZNES, Handel12 kwietnia obchodzimy jej święto – Międzynarodowy Dzień Czekolady. Warto go celebrować z słodkim
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nałęczowianka dodaje gazu z Albedo MarketingKategoria: BIZNES, HandelJuż po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promoc
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPCO powraca do Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelPortfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzc
Warszawa, 16 lipca r.: 16 lipca odbyło się re-otwarcie pierwszej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. Jej rezultatem jest przeniesienie do kaliskiej hali magazynu sklepu internetowego MAKRO Biuro Online. Celem remodelin
Data publikacji: 2019-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 cech łączących najlepsze marketyKategoria: BIZNES, HandelJak co roku niemieckie pismo Lebensmittel Praxis przyznało nagrody dla najlepszych supermarketów w cz
Data publikacji: 2016-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM wśród e-Gazel Biznesu 2016Kategoria: BIZNES, HandelPo trzech latach obecności w handlu online TIM SA otrzymał tytuł e-Gazeli Biznesu w trzeciej edycji ranki
26 lutego 2015 r. ? Firma MasterCard zaprezentowała ranking ?Mobile Top App Index?, prezentujący najlepsze mobilne aplikacje zakupowe z 36 krajów Europy. Zestawienie, poza przeglądem samych aplikacji, stanowi również doskonałe �
Data publikacji: 2020-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19Kategoria: BIZNES, HandelW ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje dzia
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi