Data publikacji: 2021-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kup produkt Starbucks i otrzymaj miesiąc HBO GO w prezencieKategoria: BIZNES, HandelOd 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, użytkowni
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego BiznesuKategoria: BIZNES, Handel16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzi
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępneKategoria: BIZNES, HandelChoć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie
Choć w sieci kupuje coraz więcej Polaków, to rodzimy rynek e-commerce nie staje się przez to ani łatwiejszy, ani spokojniejszy. Za sprawą coraz większej konkurencji, e-sklepy muszą sprostać nowym wyzwaniom.…
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moc świątecznych atrakcji w Centrum KoronaKategoria: BIZNES, HandelSkrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mie
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2017-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAKARUN otwiera się na Śląsk. Kolejny punkt sieci otwarto w Galerii SFERAKategoria: BIZNES, HandelPo spektakularnych sukcesach w innych rejonach Polski, sieć spa
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty chłodnicze w zakupie kurierskim już dostępne w całej Polsce dzięki deliKategoria: BIZNES, HandelW Polsce przy zakupie przez internet produktów spożyw
Data publikacji: 2017-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula stawia na Polskę i rozbudowuje sieć sprzedażyKategoria: BIZNES, HandelSzwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka