Data publikacji: 2019-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzieKategoria: BIZNES, HandelJuż niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie,
?Nie mów do mnie misiu? to hasło, które pojawiło się na koszulce Michała Żebrowskiego. A koszulkę ? i to z autografem aktora ? może teraz kupić sobie każdy fan. Całkowity dochód ze sprzedaży sześciu wyjątkowych koszulek
Data publikacji: 2013-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pościel Andropolu wkrótce w niektórych europejskich sklepach IKEAKategoria: BIZNES, HandelAndropol wznowił współpracę z IKEA. Produkowane przez spółkę tkan
Choć w sieci kupuje coraz więcej Polaków, to rodzimy rynek e-commerce nie staje się przez to ani łatwiejszy, ani spokojniejszy. Za sprawą coraz większej konkurencji, e-sklepy muszą sprostać nowym wyzwaniom.…
?Korona Smakosza? to ogólnopolski plebiscyt, który już po raz trzeci zawitał do polskich miast. Jego celem jest wyłonienie przez mieszkańców najlepszych restauracji, kawiarni i barów, oraz przyznanie im statuetek ?Korony Smakos
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zrobić żeby nie zostać uznanym za spamera?Kategoria: BIZNES, HandelDziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytując
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: V Międzynarodowy Festiwal Wina już 09.10.2019 w Warszawie!Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się piąta edycja Międzynarodowego Festiwalu Wina org
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt poszerza współpracę z firmą HaierKategoria: BIZNES, HandelMediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpra
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Porcie Łódź otworzył się KappAhlKategoria: BIZNES, HandelW Porcie Łódź otworzył się KappAhlŁódzkie centrum handlowe wzbogaciło swoje portfolio sekto
Ponad 10 ton produktów o wartości 200 tysięcy złotych ? taką darowiznę Rossmann przekaże łódzkim organizacjom. W czwartek (04.09.2014) firma rozpoczęła akcję przekazywania produktów instytucjom z Łodzi o różnym profilu