Data publikacji: 2016-12-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIA Outlets kupiło Factory Outlet WrocławKategoria: BIZNES, HandelVIA Outlet stało się właścicielem Factory Wrocław, które kupiło od funduszu IRUS European
Data publikacji: 2017-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy na Śląsku salon marki Kraviec otwarty w Galerii KatowickiejKategoria: BIZNES, HandelKolejna marka wzmacnia ofertę Galerii Katowickiej kierowaną do męż
Data publikacji: 2018-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na latoKategoria: BIZNES, HandelSłodycze już dawno przestały być utożsamiane ze słodkimi smakami. Coraz
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓWKategoria: BIZNES, HandelW związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć skle
Data publikacji: 2018-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dermokosmetyków w Polsce 2018 – raport PMRKategoria: BIZNES, HandelWedług najnowszego raportu PMR, w latach 2019-2023 rynek dermokosmetyków w Polsce (
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dropshipping na rynku akcesoriów GSMKategoria: BIZNES, HandelDropshipping jest bardzo efektywnym i nowoczesnym sposobem sprzedaży przez internet, który polega na
Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartowała merXu – innowacyjna platforma e-commerce dla handlu B2BKategoria: BIZNES, HandelWystartowała merXu, horyzontalna platforma e-commerce dla firm z sek
Data publikacji: 2018-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JESIENNE EKOCUDA AŻ W TRZECH MIASTACH!Kategoria: BIZNES, HandelPoznań, Gdańsk, Warszawa – to w tych miastach miłośnicy kosmetyków naturalnych będą mogli je
Warszawa, 6 marca 2015 r. ? W 2014 roku polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na kategorię jogurtów pitnych 364 mln, co oznacza 4-procentowy spadek w porównaniu do 2013 roku ? wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK.&hel