Data publikacji: 2019-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – serce Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep co roku cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi RetailShow.
Ponad 400 tys. terminali POS akceptujących płatności bezgotówkowe dostępnych w całym kraju. Duży potencjał rozwoju akceptacji kart w sektorach zdominowanych przez gotówkę, m.in. transporcie publicznym i jednostkach samorząd
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Designerska rewolucja XXI w. – fototapety na ścianachKategoria: BIZNES, HandelPolska branża wnętrzarska prężnie się rozwija, gdyż co jakiś czas wydaje
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 7 barier, które zniechęcają polski sektor MSP do eksportuKategoria: BIZNES, HandelNieznajomość zagranicznych rynków, brak inwestycji w promocję swojej marki w
Data publikacji: 2019-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magdalena Bigaj nowym Dyrektorem ds. Handlowych w drogeriach NaturaKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, doł�
Data publikacji: 2020-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w AvenidzieKategoria: BIZNES, HandelCo można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyr�
Data publikacji: 2018-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w BiałymstokuKategoria: BIZNES, HandelSpółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w
Data publikacji: 2020-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan: 10 mln zł na specjalny fundusz wsparcia dla FranczyzobiorcówKategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan, ustanowiła program pomocowy dla swoich Franczyzob
Data publikacji: 2018-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lizaki 3D dla nastoletnich miłośników słodkich nowościKategoria: BIZNES, HandelChupa Chups to lizaki, które w latach 50. XX wieku zrewolucjonizowały rynek sł
Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupuj�