Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynekKategoria: BIZNES, HandelAktywna obecność na rynku e-commerce to umiejętność ciągłeg
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – idealne miejsce do rozmówKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep to wyjątkowa przestrzeń na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otwiera swój nowy salon w CzęstochowieKategoria: BIZNES, HandelSzukasz okularów? Te oferty powinny Cię zainteresować. Fielmann otwiera swój nowy salon
Data publikacji: 2019-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Romet rośnie eksportowoKategoria: BIZNES, HandelGrupa Arkus & Romet – największy producent i lider sprzedaży rowerów w Polsce, należący do grona najwię
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek produktów marek własnych czeka spowolnienieKategoria: BIZNES, HandelW 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośn
Data publikacji: 2015-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 zasad skutecznego merchandisinguKategoria: BIZNES, HandelNawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu
Firma Rossmann działając na rzecz poprawy higieny w Polsce zaprezentowała specjalną ofertę skierowaną do Rodziców tegorocznych pierwszoklasistów szkół podstawowych. Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego przygotowano 30.000 tor
Data publikacji: 2019-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LUDZIARNIA już otwarta w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelW Placu Unii powstała LUDZIARNIA – nowy koncept na polskiej mapie lodowej, który łączy w sobie now
Carrefour Polska zaprezentował nowe centrum handlowe w Tomaszowie Mazowieckim po przebudowie. Na przestrzeni ostatniego roku obiekt przechodził gruntowną modernizację, która objęła rozbudowę pasażu handlowego, zmianę formatu
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ?jedynie? $270 miliardów i to