Data publikacji: 2017-01-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia termometryczna sposobem budowania konkurencyjności w e-handluKategoria: BIZNES, HandelRynek sprzedaży on-line jest jednym z najszybciej rozwijających
Warszawa, 7 listopada 2014 r. ? Płatności MasterPass? są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpr
Data publikacji: 2017-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W okresie przedświątecznym sklepy wyślą miliony SMS-ówKategoria: BIZNES, HandelBrytyjskie sklepy wyślą łącznie ponad 40 milionów SMS-ów w trakcie szaloneg
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Outlet Kraków poszerza listę najemców o pizzerię i markę bieliźniarskąKategoria: BIZNES, Handel• Cezar Pizza oferuje znakomitą pizzę, makarony, sa
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Sfera ma 15 latKategoria: BIZNES, HandelPrzez niemal miesiąc Sfera będzie obchodzić swój kryształowy jubileusz. Z okazji 15 lat przygotowano niespodzian
Data publikacji: 2017-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci uważają, że mniejsze marki starają się bardziejKategoria: BIZNES, HandelEuropejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przykładają większą w
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016Kategoria: BIZNES, HandelIdeal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendi
Data publikacji: 2018-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Inditex otwiera kolejny salon w Magnolia ParkKategoria: BIZNES, HandelPo dwukrotnym powiększeniu Oysho, hiszpańska Grupa Inditex znów inwestuje w Magnolia P
Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWERKategoria: BIZNES, HandelZmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, d�
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę