Data publikacji: 2020-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Język nowej generacjiKategoria: BIZNES, HandelNajstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią?
Poczta Polska, czołowy operator paczkowy dla segmentu eCommerce, doręczyła w 1. kwartale 2015 roku ponad 20 procent paczek więcej niż w tym samym okresie 2014 roku. Poczta zaobserwowała mocny ruch paczkowy już na początku stycz
Data publikacji: 2018-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zabawki wciąż chętnie kupujemy w sklepachKategoria: BIZNES, HandelOkres przedświąteczny to w branży zabawkarskiej prawdziwe żniwa. I choć coraz częściej pr
Data publikacji: 2018-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz więcej sklepów spożywczych w LED-achKategoria: BIZNES, HandelNa zachodzie zdecydowanie wzrosła w ostatnich latach skala inwestycji w visual merchandising i
Któż nie lubi robić zakupów? Z pewnością nie kobiety. Wychodzą ze sklepów zadowolone, z rękoma pełnymi toreb, mimo że portfel świeci pustkami. Pojawia się jednak pytanie: czy takie zachowanie to zwykła rozrzutność, czy
Data publikacji: 2018-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak technologie mobilne wpływają na nasze zakupy?Kategoria: BIZNES, HandelWykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się dziś kluczowym elementem rozw
Data publikacji: 2016-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGS postuluje wprowadzenie podatku od handlu z kwotą wolną 50 mln Euro albo…Kategoria: BIZNES, HandelPolska Grupa Supermarketów (PGS), sieć reprezentująca
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Crispy Natural – suszone chipsy z topinamburu z solą morskąKategoria: BIZNES, HandelCrispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzy
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa producentów na świecie planuje do 2022 r. wdrożyć technologie ubieralneKategoria: BIZNES, HandelWiększość ankietowanych producentów zamierza wykorzys