Data publikacji: 2017-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…Kategoria: BIZNES, HandelPromocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tyl
Data publikacji: 2019-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska premiera wyjątkowej szkockiej whisky inwestycyjnejKategoria: BIZNES, HandelMiłośnicy whisky na całym świecie doskonale wiedzą, że najlepsza whisky to t
Data publikacji: 2020-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR: Sześciu na 10 Polaków zakupiło małe AGDKategoria: BIZNES, HandelJak wynika z badania PMR, w ciągu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających badanie,
Informacja prasowaWarszawa, 07.06.2021 r.Maj pod znakiem dobrych nastrojów w małych i średnich sklepach. Wskaźniki NHT na wysokich poziomachBadanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoMajowe badania Nastroju Handl
W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty
Data publikacji: 2018-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z pierwszym na świecie salonem multibrandowym Estée Lauder ComKategoria: BIZNES, HandelW Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy na świecie salon m
Data publikacji: 2017-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć Netto głównym sponsorem najpiękniejszego święta żaglowców w EuropieKategoria: BIZNES, HandelOd 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żegl
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, HandelCzy cukier może być… czerwony? Oczywiście, że tak! Cukier Królewski udowadnia to od 20 lat, a
Data publikacji: 2019-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce w Polsce – czy dostawy do punktów wyprą tradycyjne przesyłki do drzwiKategoria: BIZNES, HandelJak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi