Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko franczyza. LodyBonano rozszerzają zakres działalnościKategoria: BIZNES, HandelNajwiększa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – LodyBonano
Data publikacji: 2018-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Empik Future Store w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelGaleria Krakowska rozwija się w wielkim stylu – po przebudowie został otwarty nowoczesny Empik F
Data publikacji: 2015-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od projektu po serwis. APS SA na targach Automaticon 2015Kategoria: BIZNES, HandelKompleksową ofertę skierowaną do energetyki i przemysłu prezentuje Automatyka P
Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcjiKategoria: BIZNES, HandelSklepy Żabka to miejsce, gdzie każdy przy okazji zakupów może zaopatrzyć si
?Arena Biznesu? to koncepcja zabudowy terenów inwestycyjnych położonych w sąsiedztwie Parku Handlowego ?ARENA? w Gliwicach. Właścicielem działek jest Carrefour Polska ? lider wielkiej dystrybucji.…
Data publikacji: 2019-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Duży Ben z piwami na wyłączność!Kategoria: BIZNES, HandelDo oferty Dużego Bena trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko w sklepach te
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejne punkty otwarte w ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelW ETC Swarzędz czynne są już niemal wszystkie sklepy i punkty usługowe. W miniony piątek działal
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inga Wawrzyniak-Gacek nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfort S.A.Kategoria: BIZNES, HandelInga Wawrzyniak-Gacek została nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfo
Warszawa, 02 października 2014 r.: 23 września br. MAKRO Cash & Carry otworzyło Akademię Świeżej Żywności, czyli centrum szkoleniowe skierowane do pracowników stoisk Świeżej i Ultra świeżej Żywności. Projekt obejmie
Data publikacji: 2019-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łowca traci koszulkę lideraKategoria: BIZNES, HandelW ciągu ostatnich 2 lat, polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych