Data publikacji: 2019-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inicjatywy TIM-u po raz pierwszy w raporcie Forum Odpowiedzialnego BiznesuKategoria: BIZNES, HandelTrzy działania realizowane przez TIM zostały zakwalifikowane do
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój sieci VIVE Profit w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNawet 20 nowych, wielkopowierzchniowych sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit zostanie otwartych do k
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Warszawa, 8 maja 2014 r. ? 3 miliardy złotych rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5% ? to warunki uczestnictwa w specjalnym programie dla największych sieci handlowych. Już od 1 l
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Regina Papier Rumiankowy w Nowym Opakowaniu z PapieruKategoria: BIZNES, HandelAsortyment papierów toaletowych pod marką Regina Papier Rumiankowy zostanie wzbogacon
Data publikacji: 2019-09-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelTrzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje
Data publikacji: 2014-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Myloview, czyli sklep, który zmienia perspektywęKategoria: BIZNES, HandelMyloview to nowy interesujący adres w sieci. Młoda, ale złożona z doświadczonych prof
Data publikacji: 2017-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Delia Cosmetics w gronie najemców Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w �
W otwartym społeczeństwie nie ma odwrotu od pełnej przejrzystości. Transparentność pozwala także zbudować zaufanie w relacjach między pacjentem a lekarzem oraz obiektywnie ocenić wartość współpracy między branżą farmac