Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresh Market – największe wydarzenie B2B w Polsce na rynku świeżej żywnościKategoria: BIZNES, Handel3 października 2019 r. w Ożarowie Mazowieckim w Hote
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje pierwszy kwartał 2020 roku: wzrost kluczowych wynikówKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2020 r. się
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kapsułki przyszłości już dziś w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNadchodzi przełom na rynku środków do prania. W lipcu br. firma Henkel wprowadza na rynek nowo
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Sfera ma 15 latKategoria: BIZNES, HandelPrzez niemal miesiąc Sfera będzie obchodzić swój kryształowy jubileusz. Z okazji 15 lat przygotowano niespodzian
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Data publikacji: 2017-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczejKategoria: BIZNES, HandelHavas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej – Sanyt
Data publikacji: 2017-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Albedo dla Schauma Nature MomentsKategoria: BIZNES, HandelJak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo –
Data publikacji: 2020-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w ŻabceKategoria: BIZNES, HandelWielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznan
Wygoda i swoboda to najważniejszy wyznacznik modowego stylu Polaków. I choć na ilość ubrań w naszych szafach nie możemy narzekać, to zdecydowanie daleko jest nam do ekstrawaganckich kombinacji. Wolimy ubrać się zwyczajnie i n
Warszawa, 5 maja 2014 r. ? Klienci odwiedzający warszawskie centra handlowe dokonują regularnych zakupów w co najmniej trzech, a niektórzy nawet w pięciu galeriach miejskich. Na podróż do ulubionej galerii poświęcają nawet do