Data publikacji: 2018-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dealz rozpoczyna ekspansję w Polsce z ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelSieć sklepów Dealz, działających w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Hiszpanii,
Data publikacji: 2018-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ocet w roli głównej. Sezon na marynatyKategoria: BIZNES, HandelJesień zbliża się nieubłaganie, a to oznacza też szczyt sezonu na domowe marynaty. W tym czasie
Data publikacji: 2019-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa centra handlowe EPP z certyfikatami miejsca przyjaznego rowerzystomKategoria: BIZNES, HandelNależące do EPP centra handlowe Galeria Veneda w Łomży oraz Galer
Data publikacji: 2017-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Carmen Deep Sky Blue 2w1Kategoria: BIZNES, HandelNowy wózek dziecięcy w ofercie marki Indigo to obłędnie niebieski model Carmen Deep Sk
Data publikacji: 2016-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET w Tucholi przenosi się na ulicę WarszawskąKategoria: BIZNES, HandelParking z możliwością bezpośredniego podjazdu pod sklep, sąsiedztwo innych sklepów
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vital i Fresh – nowe wzory AndropoluKategoria: BIZNES, HandelVital i Fresh – to najnowsze kolekcje pościeli autorstwa projektantek Andropolu. Okazją do ich
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedaż okularów przez internet wzrosła o 68%. Potencjał jest ogromnyKategoria: BIZNES, HandelWprowadzenie nowej usługi sprawiło, że klienci składają kilku
Data publikacji: 2017-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dyrektor Generalny Blue City laureatem nagrody Europaproperty CEE Retail AwardKategoria: BIZNES, HandelYoram Reshef, Dyrektor Generalny Blue City, został po raz kol
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała branża handlowa spotkała się na RetailShowKategoria: BIZNES, Handel9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła si
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka