Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salonKategoria: BIZNES, HandelW.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszaw
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCIKategoria: BIZNES, HandelDodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w skle
Data publikacji: 2020-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020Kategoria: BIZNES, HandelSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała trzy medale w finale Konkursu Good Cheese, kt�
Data publikacji: 2017-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Camille Albane w Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel8 marca w centrum handlowym Wola Park otworzył się salon fryzjerski Camille Albane. Sa-lon zajął powierzchni�
Warszawa, 19 lutego 2015 r. ? Polski oddział firmy MasterCard ogłasza dwuletni Program Rozwoju Handlu Elektronicznego. W 2015 roku firma przeznaczy 4 mln zł na wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw z polskiej branży e-com
Data publikacji: 2014-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: APS SA z szansą na europejskie kontraktyKategoria: BIZNES, HandelZagranicznych partnerów m.in. z branży energii odnawialnej i energetycznej poszukuje APS SA na eu
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie korzyści przynosi sklepom technologia RFID w i dlaczego FEFO to zysk?Kategoria: BIZNES, HandelSpożywczy handel detaliczny stoi dziś przed kompleksowymi wyzw
Data publikacji: 2017-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odzieżowy gigant w Quick Parku w OławieKategoria: BIZNES, HandelCztery najpopularniejsze marki odzieżowe należące do firmy LPP – Reserved, House, Cropp i Sins
Data publikacji: 2014-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Tajwan będzie szansą dla polskich firm?Kategoria: BIZNES, HandelInformacje biznesowe są niezbędną częścią sukcesu w eksporcie. Ich niewykorzystywanie jes
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów