Data publikacji: 2020-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 80 proc. Polaków materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupuje onlineKategoria: BIZNES, HandelDekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane
Data publikacji: 2013-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne technologie w łazience – powłoka DP activeKategoria: BIZNES, HandelAquaform ma w swojej ofercie kabiny prysznicowe oraz parawany nawannowe ze specjaln
Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj przełomową innowację na rynku!Kategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. Persil zrewolucjonizuje rynek produktów do prania. Odkryj nową erę czystości z innow
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiesz, jak przechowywane są tkaniny meblowe?Kategoria: BIZNES, HandelMagazynowanie produktów to proces, z którym na co dzień mierzą się producenci i dystry
Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupuj�
Data publikacji: 2019-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelHandel przyszłości będzie tematem przewodnim Retail Congress, głównego
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmyKategoria: BIZNES, HandelCzystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowa
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Namaste India! Weekend w indyjskim stylu w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy weekend, 28-29 września, w Centrum Handlowym Plac Unii odbędzie si
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług