Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JTI Polska wchodzi na rynek papierosów elektronicznych z Logic CompactKategoria: BIZNES, HandelJTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International)
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niech każdy dzień będzie świętem zwierząt!Kategoria: BIZNES, HandelZwierzęta domowe, z którymi dzielimy nasze życie, odwdzięczają się nam bezgraniczną m
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklepy DIY wciąż otwarte na najważniejszych rynkach w EuropieKategoria: BIZNES, HandelSklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo cora
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce Shopping Index Q2 – sprzedaż w Internecie wzrosła aż o 71%Kategoria: BIZNES, HandelPrzychody z cyfrowych kanałów sprzedaży w II kwartale 2020 r. w
Polacy coraz odważniej podchodzą do realizacji własnych zainteresowań i oryginalnych form spędzania wolnego czasu, jak wynika z danych serwisu PrezentMarzeń.com podsumowującego 2014 rok. W minionym roku największym zainteresowa
Data publikacji: 2017-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pociąg do kawy – COSTA COFFEE otwiera dwa nowe lokale w Centrum WarszawyKategoria: BIZNES, HandelCOSTA COFFEE otworzyła dwie nowe kawiarnie w Warszawie.W samym
Zmieniające się oblicze sektora handlowego oraz rosnące oczekiwania klientów zmuszają najemców do przedefiniowania i dostosowania swoich modeli biznesowych do nowych wyzwań. Rozwój nowych technologii, w tym aplikacji mobilnych
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rowery pełne dobraKategoria: BIZNES, HandelNiemal 50 000 kilometrów przejechali podczas lata uczestnicy akcji rowerowych organizowanych przez Centrum Handlowe Euro
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią ?Z miłości do Zdrowia?. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnyc