Według 76% Polaków centra handlowe to miejsca, w których świąteczne zakupy robimy najczęściej. W porównaniu z innymi miesiącami w grudniu sprzedaż wzrasta tam o 50%. Nic dziwnego ? w jednym miejscu można kupić wszystko, cze
Ponad trzykrotny wzrost liczby transakcji zbliżeniowych MasterCard? i Maestro? między 2012 a 2013 rokiem.…
Data publikacji: 2019-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magdalena Bigaj nowym Dyrektorem ds. Handlowych w drogeriach NaturaKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, doł�
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a rynek B2B w 2020 roku: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostawKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Castorama prezentuje katalog przygotowany w oparciu o wyniki badańKategoria: BIZNES, HandelNa łamach najnowszego katalogu Castoramy zaprezentowano szeroki wachlarz
Dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników motywujących internautów do robienia zakupów w sieci, wynika z raportu ?E- commerce w Polsce 2014. Gemius dla e- Commerce Polska?. Co jeszcze ma decydujące znacze
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour wchodzi na Allegro – e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejszeKategoria: BIZNES, HandelCarrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Alleg
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM.pl nominowany do jednej z najważniejszych nagród polskiej branży e-commerceKategoria: BIZNES, HandelE-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja
Data publikacji: 2015-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują kawę prawie najtaniej w EuropieKategoria: BIZNES, HandelPod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trz
Data publikacji: 2017-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologiczne wsparcie dla polskiego eksportuKategoria: BIZNES, HandelWażne miejsce w polskim eksporcie zajmują produkty rolno-spożywcze – stanowią one 13,2%